Începând de miercuri, 22 aprilie 2020, Primăria oraşului Luduş a pus la dispoziţia cetăţenilor Ghișeul online, o platformă pentru depunerea online a documentelor. Prin intermediul acesteia sperăm să venim în sprijinul cetățenilor și să îmbunătățim considerabil relația pe care o avem cu ei.
Odată accesată, Platfoma depunere documente online, nu trebuie decât să parcurgeți trei pași simpli:
Pasul 1 - completarea datelor solicitantului Pasul 2 – detalii solicitare Pasul 3 – atașarea documentelor justificative (pot fi încărcate documente anexe la cerere în limita a 10 MB). Documentele trasmise vor fi preluate direct de Aplicația de management a documentelor, iar solicitantul va primi pe e-mail confirmarea preluării, dar și informații privind stadiul de soluționare al cererii.
În acest moment platforma online poate fi folosită pentru Acces Informatie Publica, Adeverinte (toate tipurile), Autorizatie (toate tipurile), Avize (toate tipurile), Cerere (toate tipurile), Certificat (toate tipurile), Petitie, Declaratie (toate tipurile).
Primăria Luduş intenționează să extindă lista documentelor ce vor putea fi obținute fără să mai fie necesară deplasarea la ghișeele instituției.