Cautare
 
Autentificare
Curent: Anonymous

Acordarea alocatiei de stat pentru copii

 

·         Cerere tip pentru acordarea alocatiei de stat pentru copii, completata si semnata de ambii parinti ai copilului;

·         Certificate de nastere pentru toti copiii (original si copie);

·         Carte de identitate / buletin pentru ambii parinti (original si copie);

·         Certificat de căsătorie (original şi copie);

·         Livret de familie completat la zi (original şi copie);

·         Extras de cont IBAN de la banca, daca se opteaza pentru primirea alocatiei de stat in cont personal;

·         Documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal si orice alte documente justificative, dupa caz;

·         Un dosar plic.

 

Formular cerere

 

 

Acordarea alocatiei pentru sustinerea familiei

 

·                    Cerere si declaratie pe propria raspundere pentru acordarea alocatiei pentru sustinerea familiei;

·                    Carte de identitate / buletin pentru ambii parinti (2 copii+original);

·                    Certificate de nastere, carti de identitate, pentru toti copiii (2 copii + original);

·                    Acte cu veniturile nete realizate (in luna anterioara depunerii cererii);

·                    Cupon / extras de cont pentru alocaţia de stat;

·                    Adeverinţă de la Administraţia Finanţelor Publice pentru cei care nu lucrează;

·                    Certificat de casatorie şi livret de familie (copie+original);

·                    Adeverinta de elev pentru copiii de varsta scolara din familie

Exceptie fac copiii de varsta scolara cu handicap grav sau accentuat pentru care se aduce dovada eliberata de autoritatile competente care sa ateste faptul ca respectivul copil nu poate fi inscris in nicio forma de invatamant, prevazuta de lege;

·                    Certificat fiscal sau adeverinţă de la biroul Impozite şi Taxe;

·                    Adeverinta de la Registrul Agricol;

·                    Cartea de identitate a maşinii (daca este cazul);

·                    Certificat de incadrare in grad de handicap (daca este cazul);

·                    Hotarare definitiva de incuviintare a adoptiei, de plasament familial al minorului, potrivit legii (daca este cazul);

·                    Actul din care sa rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator (daca este cazul);

·                    Un dosar cu sina.

 

     Formular cerere

 

Observatii

 

·                    În cazul uniunii consensuale (concubinaj), considerata familie beneficiara, vor fi prezentate si documentele referitoare la componenta familiei si veniturile pentru partenerul solicitantului. Beneficiarii au obligatia sa prezinte din 3 in 3 luni o declaratie pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturile realizate de membrii acesteia;

·                    În cazul în care unul dintre copiii familiei cu vârsta sub 18 ani nu merge la şcoală, sau are nota de purtare scăzută sub 8, familia nu mai beneficiază de alocaţia suplimentară pentru niciunul dintre copii;

·                    Venitul familiei nu trebuie să depăşească suma de 530 lei;

·                    Familia nu trebuie să deţină maşină cu o vechime mai mică de 10 ani;

·                    Dosarele se primesc până în data de 25 a fiecărei luni.

 

 

Acte necesare privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului

 

·        Cerere tip - optiunea selectata initial si anume 1 an, 2 ani, 3 ani (pentru copil cu dizabilitate) nu poate fi modificata ulterior si va fi valabila pe intreaga perioada;

·        Adeverinta tip completata de angajator;

·        Decizia de suspendare a contractului individual de munca pentru perioada de 1 an, 2 ani sau 3 ani in cazul copilului cu handicap;

·        Acte de identitate ale solicitantilor (original si copie);

·        Certificate de nastere pentru toti copiii (original si copie);

·        Certificat de casatorie sau livret de familie (original si copie). In cazul in care parintii nu sunt casatoriti, se prezinta ancheta sociala de la Autoritatea tutelara;

·        Extras de cont (contul IBAN de la banca), daca solicitantul opteaza pentru primirea indemnizatiei sau stimulentului in cont personal;

·        Certificat fiscal (de la biroul impozite şi taxe);

·        Fisa fiscala apartinand solicitantului (daca este cazul);

·        Adeverinţă stagiu de cotizare (Casa judeţeană de pensii); 

·        Certificat de incadrare intr-un grad de handicap pentru copil (daca este cazul);

·        Cerere aprobata de conducerea unitatii in vederea intrarii in concediu pentru cresterea copilului;

·        Dispozitia de reincepere a activitatii (pentru dosarul de stimulent);

·        Un dosar plic.

 

Formular cerere

Formular adeverinţă angajator

 

Observatii

Actele necesare sunt aceleasi si in cazul "Stimulentului de insertie" (acordat in cazul reinceperii activitatii inainte de a implini copilul vârsta de 1 an).

 

Venit Minim Garantat

 

·         Cerere tip si declaratie pe propria raspundere;

·         Adeverinta de la AJOFM pentru persoanele fara loc de munca, care nu au in intretinere copil in varsta de pana la 7 ani sau minor cu certificat de incadrare in gradul accentuat sau grav de handicap in varsta de pana la 18 ani, si minori care au implinit varsta de 16 ani si nu urmeaza cursurile scolare;

·         Adeverinta de la Administratia Finantelor Luduş pentru toate persoanele peste 18 ani;

·         Adeverinta de venituri (adeverinta de salar net plus tichete de masa, cupon de pensie, cupon ajutor de somaj), pentru luna anterioara depunerii dosarului;

·         Cupoane de: alocatie de stat, ajutor social, alocaţie pt. susţinerea familiei din luna anterioara depuneri cererii sau fisa platilor de la AJPIS;

·         Actele de identitate pentru toti membrii familiei (original si 2 copii);

·         Certificat de casatorie şi livret de familie (original si 2 copii);

·         Sentinta de divort (unde este cazul original si 2 copii);

·         Adeverinta de la registrul agricol;

·         Certificat fiscal / adeverinţă de la biroul Taxe şi Impozite pt. persoanele peste 18 ani;

·         Adeverinta de elev cu mentiunea daca primeste bursa sau nu;

·         Documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal si orice alte documente justificative, dupa caz;

·         Certificat si hotarare de incadrare intr-un grad de handicap (dacă este cazul);

·         Un dosar cu sina, un dosar plic.

 

Formular cerere

 

Observatii

Actele se depun până la data de 25 a lunii şi se actualizează din 3 în 3 luni.

 

 

Angajare asistent personal

 

·                     Cerere de angajare;

·                     Copie de pe actele de identitate şi de stare civilă;

·                     Copie de pe actele de studii;

·                     Cazier judiciar solicitant;

·                     Adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de altă unitate sanitară autorizată care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;

·                     Acordul persoanei cu handicap sau după caz al reprezentantului legal al acesteia ori al familiei, exprimat în scris, pentru angajare;

·                     Declaraţie pe propria răspundere că va respecta obligaţiile  prevăzute la art. 38 din lege;

·                     Acordul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, exprimat în scris, referitor la opţiunea părinţilor sau reprezentanţilor  legali ai acestora, cu excepţia celor cu handicap vizual grav.

 

 

Observatii

Angajarea asistentului personal se face in maximum 30 zile de la depunerea dosarului cu toate documentele prevazute, cu exceptia anchetei sociale, care va fi efectuata in termenul legal.

 

 

Acordare portii de hrana la Cantina de Ajutor Social

 

·                     Acte de identitate, original si copie (B.I., C.I., Carte provizorie, certificat de naştere copii), pentru toti membrii familiei;

·                     Adeverinta de venituri (adeverinta de salariu net, cupon pensie, cupon ajutor de somaj, ajutor social) pe luna anterioara depunerii dosarului;

·                     Cupon alocatie de stat pentru copii in varsta de pana la 7 ani;

·                     Adeverinţă de la unitatea de învăţământ pt. copiii care frecventează şcoala;

·                     Cerere si declaratie de venituri.

 

Formular cerere

Formular declaraţie

 

Actualizat in - 31.07.2018, la ora 10:41.
Trafic
Vizitatori: 1251038, online: 3

Copyright © 2010 Primăria Oraşului Luduș. Powered by SOBIS Solutions.